Kategoria: SEO

Pod pojęciem SEO (Search Engine Optimization) rozumiemy wszystkie czynności podejmowane w celu optymalizacji strony internetowej pod kątem działania wyszukiwarek. Mają one na celu zwiększenie widoczności użytych słów i fraz kluczowych w organicznych wynikach wyszukiwania. Wpływa to jednocześnie na zajęcie wyższego miejsca przez stronę w rankingach wyszukiwarek, nazywanych SERP (Search Engine Results Page), co przekłada się na większy i wartościowy ruch na stronie. Jest to więc ważny element promocji firmy, budowania świadomości jej marki w oczach klientów, zwiększenia zaufania do niej i samej sprzedaży. Proces optymalizacji strony obejmuje wszystkie jej części, sprawdzenie ich pod kątem możliwych błędów i możliwości ich wyeliminowania. Dotyczy to kodu, zastosowanych fraz kluczowych, optymalizacji grafiki przyspieszającej jej ładowanie, linków przychodzących, responsywności i publikowanych treści. W rezultacie działań SEO otrzymujemy stronę dającą użytkownikowi wysoki komfort obsługi, także na urządzeniach mobilnych oraz łatwość znalezienia potrzebnych informacji. Jest także dostosowana do wymagań wyszukiwarek, na czele z najczęściej używanym Google.

7 Powodów Dlaczego Twój Marketing Internetowy NIE Zwraca sięPPC

7 Powodów Dlaczego Twój Marketing Internetowy NIE Zwraca się

Marketing internetowy jest obecnie najlepiej zwracającym się źródłem  klientów w większości branż. Firmy często decydują się na rozpoczęcie działań w
WordPress SEO Poradnik z Najlepszymi WtyczkamiSEO

WordPress SEO Poradnik z Najlepszymi Wtyczkami

Używasz WordPressa i chciałbyś poprawić SEO swojej strony internetowej? Najpopularniejszy CMS na świecie posiada wiele ciekawych wtyczek, które ułatwią Ci
Linkowanie Wewnętrzne – Najlepsze Praktyki SEOSEO

Linkowanie Wewnętrzne – Najlepsze Praktyki SEO

Linkowanie wewnętrzne jest ważną częścią Audytu SEO, jaki wykonuję dla każdej nowej strony, którą się zajmuje. Jest to jedna z
Audyt SEO w 10 Krokach – ChecklistaSEO

Audyt SEO w 10 Krokach – Checklista

Krok #1 Określ główne cele strony internetowej W jakim celu stworzyłeś swoją witrynę? Chcesz, aby klienci dzwonili i zamawiali produkty,
Pozycjonowanie czy Google Ads (Adwords) czyli SEO vs PPCPPC

Pozycjonowanie czy Google Ads (Adwords) czyli SEO vs PPC

Marketing online oferuje wiele bardzo skutecznych sposobów na promocję Twojej strony internetowej. Najbardziej popularnymi z nich są: pozycjonowanie stron (SEO),
Śledzenie Użytkowników na Stronie – Jak Wdrożyć?PPC

Śledzenie Użytkowników na Stronie – Jak Wdrożyć?

Aby Twoja strona internetowa służyła Ci do zwiększania liczby klientów, powinna być odwiedzana przez użytkowników – to oczywiste. Jak sprawdzić,
Content Marketing Co To Jest? Strategia i PrzykładyPPC

Content Marketing Co To Jest? Strategia i Przykłady

Content Marketing to długotrwałe budowanie relacji z odbiorcami poprzez dzielenie się z nimi wartościową treścią. Tworzone w tym celu treści,
Dowiedz Się Jak Promować Sklep Internetowy w 3 Krokach!SEO

Dowiedz Się Jak Promować Sklep Internetowy w 3 Krokach!

Jeśli wydaje Ci się, że klienci sami trafią do Twojego sklepu internetowego, ponieważ oferujesz dobre produkty w atrakcyjnych cenach —
Trendy w Internecie 2019 – Raport Marry MeekerPPC

Trendy w Internecie 2019 – Raport Marry Meeker

W czerwcu został opublikowany długo wyczekiwany raport Marry Meeker dotyczący trendów związanych z rozwojem Internetu. Przeanalizowanie raportu pozwala inwestorom i
SEO Co To Jest? Optymalizacja i Pozycjonowanie StronSEO

SEO Co To Jest? Optymalizacja i Pozycjonowanie Stron

SEO to skrót od angielskiego słowa Search Engine Optimization, czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, jest to proces mający na celu