Kategoria: SEO
Pod pojęciem SEO (Search Engine Optimization) rozumiemy wszystkie czynności podejmowane w celu optymalizacji strony internetowej pod kątem działania wyszukiwarek. Mają one na celu zwiększenie widoczności użytych słów i fraz kluczowych w organicznych wynikach wyszukiwania. Wpływa to jednocześnie na zajęcie wyższego miejsca przez stronę w rankingach wyszukiwarek, nazywanych SERP (Search Engine Results Page), co przekłada się na większy i wartościowy ruch na stronie. Jest to więc ważny element promocji firmy, budowania świadomości jej marki w oczach klientów, zwiększenia zaufania do niej i samej sprzedaży. Proces optymalizacji strony obejmuje wszystkie jej części, sprawdzenie ich pod kątem możliwych błędów i możliwości ich wyeliminowania. Dotyczy to kodu, zastosowanych fraz kluczowych, optymalizacji grafiki przyspieszającej jej ładowanie, linków przychodzących, responsywności i publikowanych treści. W rezultacie działań SEO otrzymujemy stronę dającą użytkownikowi wysoki komfort obsługi, także na urządzeniach mobilnych oraz łatwość znalezienia potrzebnych informacji. Jest także dostosowana do wymagań wyszukiwarek, na czele z najczęściej używanym Google.