Kategoria: PPC

PPC (Pay Per Click) to popularna forma rozliczenia kampanii reklamowej realizowanej w internecie, w której reklamodawca płaci tylko za każde kliknięcie w prezentowaną reklamę. Taka interakcja powoduje natychmiastowe przekierowanie do jego strony firmowej lub sklepu internetowego. PPC, nazywanej również CPC (Cost Per Click) używa się najczęściej w szerszej kampanii Google Ads i jest zazwyczaj linkiem sponsorowanym zawierającym słowo kluczowe. Link może mieć postać banneru, obrazka z dołączonym opisem, a nawet krótkiego filmu video. Największą zaletą PPC jest elastyczny, w pełni kontrolowany budżet, którego maksymalną wysokość ustala na wstępie zleceniodawca, a w razie potrzeby, np. wyczerpania środków, może go zwiększyć. Monitorowanie na bieżąco ilości kliknięć pozwala z kolei analizować skuteczność prowadzonych działań i modyfikować je, reagując na zmieniające się wymagania odbiorcy. Reklamy można zamieszczać w wielu miejscach sieci, na popularnych serwisach typu YouTube czy w sieci reklamowej Google, tak aby dotarły do największej liczby użytkowników.

7 Powodów Dlaczego Twój Marketing Internetowy NIE Zwraca sięPPC

7 Powodów Dlaczego Twój Marketing Internetowy NIE Zwraca się

Marketing internetowy jest obecnie najlepiej zwracającym się źródłem  klientów w większości branż. Firmy często decydują się na rozpoczęcie działań w
Pozycjonowanie czy Google Ads (Adwords) czyli SEO vs PPCPPC

Pozycjonowanie czy Google Ads (Adwords) czyli SEO vs PPC

Marketing online oferuje wiele bardzo skutecznych sposobów na promocję Twojej strony internetowej. Najbardziej popularnymi z nich są: pozycjonowanie stron (SEO),
Śledzenie Użytkowników na Stronie – Jak Wdrożyć?PPC

Śledzenie Użytkowników na Stronie – Jak Wdrożyć?

Aby Twoja strona internetowa służyła Ci do zwiększania liczby klientów, powinna być odwiedzana przez użytkowników – to oczywiste. Jak sprawdzić,
Content Marketing Co To Jest? Strategia i PrzykładyPPC

Content Marketing Co To Jest? Strategia i Przykłady

Content Marketing to długotrwałe budowanie relacji z odbiorcami poprzez dzielenie się z nimi wartościową treścią. Tworzone w tym celu treści,
Trendy w Internecie 2019 – Raport Marry MeekerPPC

Trendy w Internecie 2019 – Raport Marry Meeker

W czerwcu został opublikowany długo wyczekiwany raport Marry Meeker dotyczący trendów związanych z rozwojem Internetu. Przeanalizowanie raportu pozwala inwestorom i
Google Ads (Adwords) Poradnik Krok po KrokuPPC

Google Ads (Adwords) Poradnik Krok po Kroku

Wielu przedsiębiorców zainteresowanych jest promocją w Internecie prowadzonej firmy. Niejednokrotnie słyszeli o usłudze pozycjonowania stron i o korzyściach z niej
Co To Jest Google Ads (Adwords)? Ile Kosztuje i Jak Zacząć?PPC

Co To Jest Google Ads (Adwords)? Ile Kosztuje i Jak Zacząć?

Google Ads (Adwords) to znany i efektywny system reklamowy umożliwiający wyświetlanie reklam tekstowych w wynikach wyszukiwania, sieci partnerów Google (między