Kategoria: PPC

PPC – Pay Per Click (płatność za kliknięcie) to rodzaj reklamy tekstowej lub graficznej w której rozliczamy się dopiero po wejściu w reklamę a nie za samo jej wyświetlenie.

Pozycjonowanie czy Google Ads (Adwords) czyli SEO vs PPC

Pozycjonowanie czy Google Ads (Adwords) czyli SEO vs PPC

Marketing online oferuje wiele bardzo skutecznych sposobów na promocję Twojej strony internetowej. Najbardziej popularnymi z nich są: pozycjonowanie stron (SEO),
Read More
Śledzenie użytkowników na stronie – jak wdrożyć?

Śledzenie użytkowników na stronie – jak wdrożyć?

Aby Twoja strona internetowa służyła Ci do zwiększania liczby klientów, powinna być odwiedzana przez użytkowników – to oczywiste. Jak sprawdzić,
Read More
Content Marketing Co To Jest? Strategia i Przykłady

Content Marketing Co To Jest? Strategia i Przykłady

Content Marketing to długotrwałe budowanie relacji z odbiorcami poprzez dzielenie się z nimi wartościową treścią. Tworzone w tym celu treści,
Read More
Trendy w Internecie 2019 – Raport Marry Meeker

Trendy w Internecie 2019 – Raport Marry Meeker

W czerwcu został opublikowany długo wyczekiwany raport Marry Meeker dotyczący trendów związanych z rozwojem Internetu. Przeanalizowanie raportu pozwala inwestorom i
Read More
Google Ads (Adwords) Poradnik Krok po Kroku

Google Ads (Adwords) Poradnik Krok po Kroku

Wielu przedsiębiorców zainteresowanych jest promocją w Internecie prowadzonej firmy. Niejednokrotnie słyszeli o usłudze pozycjonowania stron i o korzyściach z niej
Read More
Co To Jest Google Ads (Adwords)? Ile Kosztuje i Jak Zacząć?

Co To Jest Google Ads (Adwords)? Ile Kosztuje i Jak Zacząć?

Google Ads (Adwords) to znany i efektywny system reklamowy umożliwiający wyświetlanie reklam tekstowych w wynikach wyszukiwania, sieci partnerów Google (między
Read More